urbansheep@gmail.com › Теги: гениальная вёрстка

«Вау, какая вёрстка» — только и можем сказать мы. — Edits Quarterly × Ian Coyle - http://editsquarterly.com/
“Short narratives in film & photography.” - × × ×
Ну, и вообще непонятно, как это придумано. (Как сделано-то я примерно могу разобраться по коду, но очень, очень примерно. Вот, оказывается, как старость приходит.) • #гениальная_вёрстка - × × ×
Есть программа iBook Author для вёрстки электронных книг, где всё устроено похожим образом, но листается не сверху вниз, а слева направо, и работает в айпаде. Я не говорю, впрочем, что «придумано» подсматриванием там. На сайте изящнее вышло. Прямо настолько, что хочется переделать свой сайт, нагло украв навигацию с этого. - earlyadopter
Less Talk More Rock: The native language of video games is neither spoken nor written - Boing Boing - http://www.boingboing.net/feature...
“"It is dangerous to go alone." Here's another one from back in the day by Miyamoto, it had you poking around this place called Hyrule. This one had little bit of talk -- a sprinkling of dialogue, a bit of a story. And that's fine, because a little bit of talk is ok, so long as there is proportionally more rock going on, so long as the bulk of the experience is communicated in the native language of videogames with as little disuption as possible. Actually when there's just a little bit of talk like this it has a peculiar, haunting, poetic effect. It tickles the intellect just enough for it to stir, but not enough to irritate it. I should say I don't love this videogame so much, but I love what it represents, and I think there are still lessons to be learned from it.” • #проигры#будущее_мидий#гениальная_вёрстка - × × ×
И хороший материал, и пример убер-фичера на Боинг-Боинге. - × × ×